Übersetzung des Zitats:[...]
Στο μεταξύ, το 2021 αποτελεί μια χρονιά καμπή για την εταιρεία, καθώς έχει προγραμματίσει σειρά ενεργειών με στόχο την ενίσχυση της εταιρικής της ταυτότητας. Ειδικότερα προχώρησε από τα τέλη του 2020 στη μεταφορά των γραφείων της από την οδό Καρόλου (κεντρικά γραφεία του Ομίλου ΟΣΕ) σε νέες εγκαταστάσεις επί της οδού Πετμεζά.
Εντός του τρέχοντος μηνός αναμένεται η άφιξη της πρώτης από τις πέντε νέες ανακατασκευασμένες αμαξοστοιχίες, τύπου ETR 470, οι οποίες προορίζονται για την εκτέλεση δρομολογίων μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Οι νέες αμαξοστοιχίες θα παραδίδονται σταδιακά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η πρώτη θα τεθεί σε εμπορική λειτουργία ανήμερα την 25η Μαρτίου 2021.
Die ETR 470 verkehrten in Italien als Frecciabianca, weil diese nicht auf der SFS durften (außer Rom-Florenz und Neapel-Salerno).Guten Morgen,
ich möchte noch einen englischsprachigen Link zu dem Thema einfügen. Steht zwar auch nicht so viel mehr drin, aber vielleicht interessiert es den Einen oder Anderen.
Dazu eine kurze Frage zum Bild, dies ist doch kein ETR470 sondern ein ganz normaler Freccia Bianco, oder? Im Meldungstext wird auch vom "White Arrow" gesprochen, also dem Freccia Bianco der eingesetzt werden soll und die erwähnte vmax. von 200km/h würde ja auch für den normalen Freccia Bianco sprechen. Vielleicht kann dies jemand aufklären.
Bis dann SG
Norbert
geschrieben von: Interrail-Bingo
Datum: 22.01.21 16:13
This forum is powered by Phorum.
Eugenol template is a free semantic and xhtml valid theme for Phorum edited under GPL by PROMOPIXEL.
Dieses Forum ist ein kostenloser Service der Zeitschrift Drehscheibe und von Drehscheibe Online (www.drehscheibe-online.de)