Die
Pressemitteilung der ΕΡΓΟΣΕ ist zwar schon vom Juli, aber trotzdem interessant.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΑΘΗΝΑ, 09 ΙΟΥΛΙΟΥ 2020
Ο ΝΕΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΡΙΟ – ΠΑΤΡΑ
Der neue Plan für die Bahnstrecke Rio - Patra
ΕΡΓΟΣΕ: «Η προτεινόμενη λύση είναι αποτέλεσμα σύνθεσης όλων των διαθέσιμων μελετών του έργου και βασίζεται στις πραγματικές ανάγκες διασύνδεσης της πόλης της Πάτρας, με κύριους άξονες το περιβάλλον, την ασφάλεια των πολιτών και την ελαχιστοποίηση της όχλησης»
ERGOSE: "Die vorgeschlagene Lösung ist das Ergebnis einer Synthese aller verfügbaren Studien des Projekts und basiert auf den tatsächlichen Vernetzungsbedürfnissen der Stadt Patras mit den Schwerpunkten Umwelt, Sicherheit der Bürger und Minimierung von Belästigungen."
Το νέο σχεδιασμό για τη διέλευση του σιδηρόδρομου από την πόλη της Πάτρας, καθώς και τη διασύνδεση του νέου λιμένα της πόλης με το σιδηροδρομικό δίκτυο, παρουσίασε ο Δ/νων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Βίνης, κατά τη διάρκεια του 8th Regional Growth Conference 2020, που διοργανώθηκε στην Πάτρα από την εφημερίδα «Πελοπόννησος» και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.
Der neue Entwurf für die Durchquerung der Stadt Patras sowie die Verbindung des neuen Hafens der Stadt mit dem Eisenbahnnetz wurde vom Geschäftsführer von ERGOSE, Herrn Christos Vinis, während der 8. Regionalen Wachstumskonferenz 2020 vorgestellt , organisiert in Patras von der Zeitung "Peloponnisos" und der Region Westgriechenland.
[...]
Σημαντική αναφορά έγινε γύρω από τις αρχές σχεδίασης του νέου έργου, οι οποίες επιγραμματικά κινούνται γύρω από τους εξής άξονες:
Προστασία του περιβάλλοντος
Ελαχιστοποίηση των επεμβάσεων και της όχλησης των πολιτών
Δυνατότητες χρηματοδότησης και οικονομικής βιωσιμότητας του έργου
Εξυπηρέτηση των επιβατικών και εμπορικών αναγκών του νέου Λιμένα Πατρών
Ενίσχυση της ασφάλειας επιβατών και πολιτώνΑναπτυξιακή προοπτική της ευρύτερης περιοχής
Σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις σιδηροδρομικών έργων και Ευρωπαϊκή διαλειτουργικότητα.
Zu den Gestaltungsprinzipien des neuen Projekts wurden folgende Angaben gemacht:
Umweltschutz
Minimierung von Interventionen und Belästigung von Bürgern
Finanzierungsmöglichkeiten und finanzielle Rentabilität des Projekts
Bedienung der Passagier- und Handelsbedürfnisse des neuen Hafens von Patras
Verbesserung der Sicherheit von Fahrgästen und Bürgern. Entwicklungsperspektive des weiteren Gebiets
Moderne technologische Lösungen für Eisenbahnprojekte und europäische Interoperabilität.
[...]
Σε ότι αφορά στη συνολική πρόταση διέλευσης της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής (ΣΓ) Κορίνθου – Πάτρας και πιο συγκεκριμένα το τμήμα μήκους 10,9 χλμ, από Ρίο (Χ.Θ. 119 + 920) έως τον νέο Λιμένα Πατρών (Χ.Θ. 130 + 810), τα βασικά χαρακτηριστικά του έργου έχουν ως εξής:
Υπογειοποίηση της ΣΓ στον πυκνό αστικό ιστό, μέσω τεχνικού Cut & Cover, συνολικού μήκους 5,16 χλμ, που θα ξεκινά πριν την οδό Κανελλοπούλου έως μετά τη στάση του Αγίου Ανδρέα, όπου θα αναδύεται στην περιοχή της ακτής Δυμαίων και θα καταλήγει επιφανειακά στο νέο Λιμένα Πατρών.
Ταύτιση της χάραξης του εν λόγω τμήματος με την υφιστάμενη μονή ΣΓ που βρίσκεται σήμερα σε λειτουργία.
Μετατροπή της μονής ΣΓ σε διπλή με πλήρη ηλεκτροκίνηση σε όλο το μήκος της.
Διατήρηση των 8 σιδηροδρομικών στάσεων που λειτουργούν σήμερα (6 εκ των οποίων μετατρέπονται σε υπόγειες), με αντίστοιχη αναβάθμιση και εξασφάλιση της λειτουργίας του Προαστιακού Πατρών. Οι στάσεις θα έχουν ως εξής: Καστελλόκαμπου (επιφανειακή), Μποζαΐτικων (επιφανειακή), Κανελλοπούλου (μετατροπή σε υπόγεια), Αγυιών (μετατροπή σε υπόγεια), Παναχαϊκής (μετατροπή σε υπόγεια), Αγ. Διονυσίου (μετατροπή σε υπόγεια), Τριών Συμμάχων (πρώην Πάτρας, Παλιό Λιμάνι – μετατροπή σε υπόγεια), Αγ. Ανδρέα (μετατροπή σε υπόγεια, με μετεπιβίβαση από/προς την υφιστάμενη μετρική ΣΓ προς Πύργο), Κατασκευή νέας Τερματικής Στάσης Νέου Λιμένα Πατρών (επιφανειακή).
In Bezug auf den Gesamtvorschlag für die Trasse der neuen zweigleisigen Strecke Korinth - Patras und insbesondere des 10,9 km langen Abschnitts von Rio (km 119 + 920) zum neuen Hafen von Patras (km 130 + 810) sind die Hauptmerkmale des Projekts wie folgt:
Unterirdische Führung der Eisenbahnlinie in der dichten Stadtstruktur durch Cut & Cover-Technik, auf einer Gesamtlänge von 5,16 km, die vor der Kanellopoulou-Straße bis nach dem Halt in Agios Andreas beginnt, wo sie im Bereich des Dymaion-Ufers auftaucht und oberflächlich am neuen Hafen von Patras endet.
Deckungsgleiche Führung mit der heute im Betrieb befindlichen Strecke.
Umbau der eingleisigen auf zweigleisige elektrifizierte Strecke auf gesamter Länge.
Instandhaltung der heutigen 8 Bahnhöfe (von denen 6 in den Untergrund verlegt werden) mit entsprechender Modernisierung und Sicherstellung des Betriebs der Vorortbahn von Patras. Die Halte sind wie folgt: Kastellokampos (Oberfläche), Bozaitikon (Oberfläche), Kanellopoulou (Untergrund), Agiión (Untergrund), Panachaiki (Untergrund), Ag. Dionisiou (Untergrund), Trion Simmachon (ehemals Patras; Untergrund), Ag. Andreas (Untergrund; Übergang auf Meterspur-Strecke nach Pirgos), Neue Endstation am neuen Hafens von Patras (Oberfläche).
[...]
Διατήρηση της διασύνδεσης με Πύργο.
Erhaltung der Verbindung nach Pirgos.
[...]
(ΕΡΓΟΣΕ) (gelb: Oberfläche; blau: Untergrund)
Weitere Visualisierungen
HIER
4-mal bearbeitet. Zuletzt am 2020:10:08:11:36:19.